środa, 12 grudnia 2012

FROZEN FOOT

Dzisiejszego ranka, patrząc w lustro, stwierdziłem, że muszę coś zmienić. Przyciemniłem lekko włosy, przez co odcień stał się bardziej naturalny, jestem zachwycony.
Remont trwa nadal, ściany i meble już prawie pomalowane, pozostanie tylko kwestia dodatków. Planuje namalować kilka obrazów, wywołać zdjęcia, zrobić ciekawe zasłony, wazony , rzeźby, uszyć poszewki na poduszki, czyli sprawy wykończeniowe. Trochę zaczął irytować mnie bałagan, ubrudzone od farby i tynku ubrania. 
Późnym popołudniem spotkałem się z przyjaciółką, żeby poszperać w lumpeksach, jednak po 10 minutach stwierdziliśmy, że jest za zimno i nie mamy na to ochoty... Poszliśmy do kawiarni na ciepłą herbatę :)
Podczas spotkania, dostałem maila z propozycją współpracy jako projektant przy nowopowstającej marce od właściciela dużej korporacji z Danii. Zobaczymy co z tego będzie, więcej szczegółów nie mogę zdradzić.
Wielkimi krokami zbliża się sezon wiosna-lato, więc muszę wziąć się do pracy.

Dzisiaj jedyne czego potrzebuję wieczorem to dobrego filmu, który zaskoczy mnie swoją fabułą, jeszcze nie wybrałem ...


Today, I was wearing:

  • czarną kurtkę a'la marynarka z kaszmiru i wełny ze złotymi guzikami || TK Maxx
  • szarą marynarkę || TK Maxx
  • szare spodnie 
  • szary sweter z dekoltem "v" || H&M
  • czarne buty z szarymi elementami || TK Maxx
  • czarna torba || RESERVED
  • czarna wełniana czapka || sklep sportowy
  • szare rękawiczki bez palców || H&M
  • czarny kaszmirowo-wełniany szalik || HUGO BOSS
















-BRANDI-

2 komentarze:

  1. Tymon, podwinięte rękawy? :o
    Wiem, że modny wygląd jest dla Ciebie ważny, ale bez przesady. Dzisiaj było -10! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. to tylko na chwilę, cały czas miałem kurtkę i rękawiczki :D

    OdpowiedzUsuń