czwartek, 20 grudnia 2012

THE WORLD HAS NOT ENDED CUZ I HAVE MANY THINGS TO DO

Ostatnio mam słabość do bieli, chciałbym skompletować cały strój z białych ubrań, ale jak zauważyłem w Polsce jest to trudne. Biały kolor jest symbolem czystości, może dlatego akurat w takim momencie mojego życia wydaje mi się szczególnie wyjątkowy. Mam wrażenie, że zmywam z siebie brud przeszłości, zamykam pewne rozdziały i zmierzam ku nowemu. Czuję, że moje życie nabiera tempa, bardzo się z tego cieszę, gdyż jestem na dobrej drodze. Poświęcam się swojej pasji, spełniam marzenia i dążę do osiągnięcia zamierzonych sobie celów. Oczywiście spontaniczności nigdy mi nie zabraknie, wiele się dzieje. Jestem szczęśliwy. Osoby, które ostatnio poznaje są naprawdę niesamowite, czuje się w ich towarzystwie świetnie. Przyjaciele są przy mnie, mam w nich ogromne oparcie i zaufanie.

From few days I love white color, I would like to have outfit in this colour, but it's hard to find clothes in this color in Poland. White is color of purity, so that's why this color is so important for me in this part of my life. Now is beginnig of my "new life". I'm on a good way, my dreams come true and I'm going to my destination. I'm so happy. My best friends are very helpful for me and I trust them for 100 percent. Last known people are amazing I feel so good with them.








 photo. Patryk Boro 
edit by me




skinny trousers: ZARA || Boots: TK Maxx || Sweater: FRED PERRY || Bag: Vitange from mother || Watch on neck: gift from friend || watch on heand: APART || Coat: RESERVED

2 komentarze:

  1. Zdjęcia pod światło.Oczopląs.Tragedia.Usuń te pierwsze trzy,bo są zupełnie do niczego.

    OdpowiedzUsuń
  2. nic nie jest efektem przypadku :)

    OdpowiedzUsuń