wtorek, 4 grudnia 2012

Black&White

Dziś prezentuję jeden z moich ulubionych outfitów. 
Jest elegancki, a zarazem sportowy, a co najważniejsze - wygodny!

Postawiłem na czerń. Buty, sweter, płaszcz, czapka, torba, rurki, są w tym kolorze. 
Wszystkie elementy stroju są raczej klasyczne, dlatego przełamałem go paskiem i bransoletką z modnymi w tym sezonie - ćwiekami,.


                                                    -BRANDI-                                                                                                                                               


    




6 komentarzy:

  1. Od dziecka interesowały mnie ubrania, stylizacje, kultura, architektura, fotografia, poezja, taniec, faktury, barwy, kształty.

    na drutach też szyjesz?a w chórku kościelnym śpiewasz?a może mechatronika?albo turystyka i rekreacja?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na drutach zawsze chciałem szyć, ale gdy prosiłem o to babcie, słyszałem "nie teraz.
      Zapewne ku Twojemu zaskoczeniu w chórku również kiedyś śpiewałem :).
      Mechatronika .. nie sądze. Ale turystyka i rekreacja - na pewno :D.
      sweet dreams

      Usuń
  2. Oglądając Twój "blog" dochodzę do wniosku, że nie masz nawet odrobiny wyczucia stylu. "Ja również postanowiłem podążać artystyczną drogą." - proszę cię... Ty?! Artystyczną drogą!? hahahah , rozbawiłeś mnie. Mam jeszcze małe pytanko. Wróciłeś do Piły? Mamusie nie było stać na utrzymywanie "darmozjada" ? Jak dla mnie oby tak dalej , przynajmniej jest się z czego pośmiać .

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się bardzo, że Cię rozbawiłem:). Skoro tak bardzo interesuje Cię moje życie i zadajesz mi pytania odnośnie mojego miejsca zamieszkania.. odpowiem.. NIE, nie wróciłem. Status materialny jaki reprezentuje moja mama jest raczej na dobrym poziomie. Negocjował bym co do epitetu "darmozjad", nie wiem w jakim kontekście go użyłeś? "Oby tak dalej" , dziękuje bardzo, będę kontynuować bloga, na coraz to lepszym poziomie. Śmiechu i radości w życiu życzę jak najwięcej. xoxo

    OdpowiedzUsuń
  4. super trzymam kciuki ;) a hejterami się nie przejmuj oni zawsze byli i będą ...

    OdpowiedzUsuń