środa, 5 grudnia 2012

TIME IS GOLDEN

Wczorajsza noc była dziwna, nie mogłem zasnąć, słuchałem muzyki, której raczej nie mam w zwyczaju słuchać, kolory wydawały się intensywniejsze, a zapach unoszący się w powietrzu był niesamowicie świeży, po głowie chodziły mi myśli, których nigdy nie miałem...

Zastanawiałem się m.in. dlaczego niektórzy z projektantów, zajmują się tylko początkowym procesem tworzenia elementu garderoby, a mianowicie przelaniem swojej wizji na papier za pomocą ołówka?

W swoim szkicowniku mam wiele projektów, jedne abstrakcyjne, wręcz nienadające się do założenia, inne bardzo proste. Rysuje je w każdym momencie, gdy tylko pojawi się pomysł. Ten etap jest bardzo przyjemny, gdy wizja jaką ma się w głowie, po czasie znajduje swoje miejsce na kawałku papieru, ale to dopiero początek. Następnie trzeba przejść do zaprojektowania wykroju, co wcale nie jest najłatwiejszą rzeczą, myślę, że zabiera najwięcej czasu w całym procesie twórczym. Później musimy wybrać materiał z jakiego uszyjemy daną część garderoby, nakładamy na niego przygotowany wcześniej wykrój i wycinamy.
Osobne elementy materiału, leżące bezwładnie na stole robią wrażenie bezużytecznych kawałków.

"Najgorsze" za nami, trzeba zabrać się za szycie. Uwielbiam to uczucie i dźwięk gdy igła wbija się w materiał, zostawiając w nim nitkę, żeby zaraz stworzyć wymyśloną przez nas formę.
Ostatecznie ubranie jest gotowe, zakładamy je na siebie, a ekscytacja sięga zenitu. Uważam, że to jest właśnie moja pasja, bo towarzyszą przy tym ogromne pozytywne emocje, a upływ czasu jest nieistotny.


Dziś założyłem

  •  buty Dr.Martens w kolorze cherry
  • spodnie ze ściągaczami, którym za pomącą maszyny do szycia nadałem krój "baggy" w kolorze zgniłej zieleni, nawiązują do stylu militarnego, który jest w tym sezonie szalenie modny
  • czarny, prosty, skórzany pasek
  • jeden z ulubionych swetrów z dekoltem "v", z wełny, w kolorze czanym
  • dwurzędowy płaszcz w stylu vintage, w kolorze pomidorowej czerwieni, ze złotymi, zdobionymi guzikami
  • dobrałem do nich zegarek na łańcuszku, który właśnie wczoraj dostałem od przyjaciółki, jest świetny! dziękuje :)
  • czarny, grubo pleciony, długi szal
  • czarny zegarek, który mam na sobie właściwie zawsze
  • czarna torba ze złotymi elementami
  • okulary przeciwsłoneczne z ze złotymi elementami.
Uważam, że wszystko ze sobą świetnie współgra. W takim  outficie czuje się niezwykle swobodnie i "swojo"











 -BRANDI-


16 komentarzy:

  1. czy moglbys zdradzić sekret koloru swoich włosów?:)sam farbujesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aktualnie jest to blond :). Swoimi włosami zajmuję się tylko i wyłącznie sam. Po Kilkunastu próbach, latach poszukiwań fryzjera, który zrozumiał by moje koncepcie, udało się !!!! - Znalazłem go u siebie w łazience ! ;) Od wielu lat sam się strzygę, farbuje i stylizuje fryzury. Może kiedyś znajdę kogoś kto by mnie w tym zastąpił, ale na daną chwilę, nie wyobrażam sobie tego.

      Usuń
  2. aha w takim razie gratuluje talentu,moze kiedys napiszesz cos o fryzurach też?fryzjerom nie wolno ufać i tyle.
    co do notki to gdybyś jeszcze dodal marki sklepów z ktorych pochodza ubrania to by bylo super naprawde.pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje jeszcze raz! Myślę, że to świetny pomysł:). Planuję, również w przyszłości zajmować się stylizacją fryzur.
      A co do marek sklepów, nie jestem pewien czy się na to zdecyduję, bo przy ilości ubrań jakie posiadam, po prostu nie pamiętam gdzie zostały zakupione lub zostały tak bardzo przeze mnie przerobione, że było by nie fair reklamować daną firmę.
      Uważam, że marka sama w sobie nie ma większego znaczenia, liczy się krój, kolor i przede wszystkim jakość.
      Polecam szukać ubrań w TKmaxx, znajdziesz tam różne marki, czasami w naprawdę atrakcyjnych cenach.

      Usuń
  3. jak zwykle stylówa Timi:)
    fajne masz ścięte te włosy.: d

    OdpowiedzUsuń
  4. Ohhh, jaki to ja jestem "szalenie" modny w tym sezonie... Czemu nie akceptujesz wszystkich komentarzy? Boisz się krytyki? W sumie jak bym wyglądał tak jak Ty to też obawiałbym się nie pochlebnych opinii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie akceptuje wszystkich komentarzy? akceptuje ;). Boje się krytyki? Nie, na konstruktywną zawsze czekam, a krytyka bezpodstawna, nienawiązująca do tematu, wcale mnie nie interesuje.

      Usuń
    2. aaaa i wcale nie uważam się za modna osobę :). a gdyby wszyscy wyglądali tak samo jak ja, życie było by nudne, więc wole nawet takiej myśli nie dopuszczać do siebie.

      Usuń
  5. nie zostawaj w pile, marnujesz się tu! jak widać po komentarzach ludzie są poprostu ograniczeni i tyle. ważne żeby robić to co się lubi a reszta jakoś sama pójdzie. odkąd zacząłeś chodzić na pola byłem/am zachwycony/a twoim sense of style, if you know what i mean haha.
    your online bff

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam zamiaru zostawać w tym mieście, nie zostanę nigdzie.
      "online bff" doooobre :D
      dzieki :D

      Usuń
  6. zegarek-bajka ;}

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja konstruktywna krytyka:

    Blog- z technicznego punktu widzenia Twój blog nie reprezentuje wysokiego poziomu, wygląda bardzo "tanio" jeśli wiesz o co mi chodzi. Logo i tło nie nawiązują do głównej tematyki bloga, którą jest moda. Nie ma tu ani trochę artyzmu i "serca". Moim zdaniem powinieneś znaleźć sobie osobę, która będzie zajmowała się stroną informatyczną ( pewnie nie masz pojęcia co to jest pozycjonowanie, programy partnerskie itd.), z mojego doświadczenia wiem, że blogspot nie jest najlepszym miejscem na bloga.

    Zdjęcia- Z dwóch pierwszych wpisów są tragiczne, nie znam się na fotografii, ale mi, zwykłemu konsumentowi treści w internecie się nie podobają, a weź pod uwagę to, że takich czytelników będziesz miał najwięcej. W trzecim poście jakość zdjęć się bardzo poprawiła-oby tak dalej...

    Pisownia- Od razu informuję nie jestem poetą, ja tylko wyrażam obiektywną opinię, tak jak już wcześniej pisałem jako szary użytkownik. "Uwielbiam to uczucie i dźwięk gdy igła wbija się w materiał" z tego co widzę Ty też nie jesteś urodzonym pisarzem, a odnoszę wrażenie, że na siłę chcesz nim zostać... Easy...

    Ubrania- Uważam, że koniecznie powinieneś dodać marki i ceny rzeczy, pomyśl, chcesz przyciągać czytelników ? Czym? Swoimi westchnieniami na temat odgłosu igły wbijającej się w materiał? Wątpię ! A ludzie przeglądając blogi o modzie szukają ciekawych stylizacji, miejsc gdzie można kupić ubrania i przede wszystkim ile za nie będą musieli zapłacić.

    Parę propozycji:
    -powinieneś częściej dodawać wpisy,
    -nie używać zbyt wyniosłego języka,
    -zdjęcia w lepszej jakości;
    -może jakiś filmik (ale nie filmik z kalkulatora ale taki z prawdziwego zdarzenia!)- obejrzyj to-http://vimeo.com/kinfolk/anodetosummer - tak od strony technicznej wygląda dobry filmik.
    -twój blog powinien emanować artyzmem!!! A ja oglądając go nie czuje klimatu. Wracając do tego linka z krótkim filmikiem to po obejrzeniu go czułem takie wielkie "wow" chodź jest o niczym i nie przedstawia nic konkretnego .
    -http://aviddemo.wordpress.com- ten blog bardzo mi się podoba...
    -ogólnie mam wiele pomysłów ale to Twój blog i nie będę się wtrącał

    Na koniec jeszcze dodam, że to jest moja opinia, możesz się z nią nie zgadzać i masz do tego prawo, ja chciałem tylko pomóc.


    P ozdrawiam
    H arcerz

    OdpowiedzUsuń
  8. Wielkie dzięki:), oczywiście zgadzam sie co do wielu rzeczy jakie napisałeś. Są to dopiero początki, czwarty wpis. Zamierzam go stale modernizować i ulepszać. Wszytskiego nie moge zrobić od razu. Jak sam zauważyłeś jakoś zdjęć w trzecim poście się poprawiła, mam zamiar pracować nad wszystkim, z czasem będzie coraz lepiej ładniej. Jak mawiają "nie od razu Rzym zbudowano". Jeszcze raz dziękuje za cenne rady i zainteresowanie moim blogiem.

    OdpowiedzUsuń