poniedziałek, 10 grudnia 2012

SHEEP SKIN AND HOT COFFEE

Wczoraj około godziny 21, leżąc, oglądając telewizje i popijając gorącą herbatę, stwierdziłem, że już czas, aby przystroić pokój. Poszedłem więc do piwnicy po lampki świąteczne i choinkę. W trakcie poszukiwań natknąłem się na białą farbę, wałek, pędzel... poczułem impuls! Nie zważając na porę roku postanowiłem zrobić remont pokoju! Pomysły wyświetlały mi się w głowie niczym filmy. Całą noc nie spałem, a zamiast tego malowałem ściany i meble. Podobno pokój odzwierciedla wnętrze właściciela. Zobaczymy. Mam nadzieję, że uda mi się przenieść moją wizję do rzeczywistego świata. Myślę, że zaprezentuję Wam efekt końcowy, ale nie wiem ile to potrwa. Tematem przewodnim będą trzy kolory white&black&silver.

Zmęczony fizycznie, ale nadal pełen podekscytowania oczekiwałem w Starym Browarze na bliską mi osobę, która przyleciała dzisiaj do Polski. Nie widzieliśmy się pół roku! Zjeżdżam schodami w dół... Widzę ją! Pełen radości witam się z nią. ;). Cały dzień spędziliśmy w galerii handlowej na zakupach. W międzyczasie spotkałem się również ze znajomym, żeby pogadać i omówić sprawy dotyczące kolekcji ubrań, produkcji itp.


Today, I was wearing:
  • kożuch real sheep skin w ciemno beżowym kolorze || podobne znajdziecie w sklepach z kurtkami skórzanymi
  • czarny wełniany sweter || marks&spencer
  • jeansy rurki || H&M
  • buty Dr.Martens w kolorze brązowym || HeavyDuty
  • futrzana czapka pilotka || H&M
  • gruby czarny szal || SH
  • grube, czarne skarpetki, które założyłem na spodnie |
  • wełniane rękawiczki bez palców || H&M
  • czarną torbę 
















Ja uciekam pod kołdrę wypić wielki kubek gorącej czekolady z cynamonem i chili, zdecydowanie potrzebuje ciepła i odpoczynku :). Zostawiam Was z Maraiah.




-BRANDI-

6 komentarzy:

  1. a marki ubrań/gdzie kupiłeś/za ile?

    OdpowiedzUsuń
  2. widzę że wiele osób się tego domaga, więc proszę bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie powinno tam być lamb leather?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. real sheep skin jest napisane na wewnętrznej stronie kożucha, więc wątpię ..

      Usuń
  4. Brandi? Nie, dziękuję. Wole whisky.

    OdpowiedzUsuń